Menu podmiotowe
URZĄD MIEJSKI
STATUT URZĘDU
KONTAKT
WŁADZE GMINY
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY
SOŁECTWA
GMINNY ZESPÓŁ REAGOWANIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
STATYSTYKA
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
    URZĄD MIEJSKI
 

W skład Urzędu wchodzą:

Referaty:

  • Referat Społeczno-Organizacyjny (SO)
  • Referat Budżetowo-Podatkowy (BP)
  • Referat Infrastruktury Technicznej i Inwestycji (ITI)
  • Referat Usług Komunalnych (UK)
  • Urząd Stanu Cywilnego (USC)
Referatami kierują kierownicy, którzy ponoszą odpowiedzialność za sprawne i zgodne z prawem wykonywanie zadań przypisanych referatom. Referaty dzielą się na stanowiska pracy. Podziału referatów na stanowiska pracy dokonuje Burmistrz w drodze zarządzenia wewnętrznego. Referaty realizują zadania wynikające z przepisów prawa i Regulaminu w zakresie ich właściwości rzeczowej. Są zobowiązane do współdziałania z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji. 

Samodzielne stanowiska pracy: 


  • Radca prawny,
  • Stanowisko ds. oświaty, kultury i zdrowia (OK)
  • Stanowisko ds. zdrowia, świadczeń i pomocy społecznej (ZS)
  • Stanowisko ds. kontroli wewnętrznej
  • Stanowisko ds. BHP
  • Stanowisko pracy ds. obsługi Rady

Do podstawowych obowiązków i uprawnień kierowników referatów należy w szczególności:

  • Kierowanie działalnością referatu zgodnie z wytycznymi Burmistrza a w sprawach zleconych z zakresu administracji rządowej i powierzonych na mocy porozumienia – zgodnie z wytycznymi Wojewody i Starosty,
  • Koordynowanie zagadnień dotyczących terminowego i zgodnego z przepisami prawa załatwiania spraw przez pracowników referatów oraz prawidłowego przygotowania materiałów dla potrzeb Rady i Burmistrza,
  • Prawidłowe zorganizowanie pracy referatu, wnioskowanie o ustalenia zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów i pism wpływających do referatów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Wnioskowanie w sprawach awansowania, wyróżniania i karania pracowników oraz udzielania im urlopu wypoczynkowego,
  • Udział w Sesjach Rady Miejskiej i posiedzeniach komisji Rady,
  •  Dbałość o powierzone referatowi pomieszczenia, sprzęt i wyposażenie biurowe,
  • Okresowe informowanie Burmistrza o realizacji zadań,
  • Nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem przyznanymi środkami budżetowymi i mieniem, zgodnie z zasadami określonymi przez Radę,
  • Opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu w części dot. zadań referatu,
  • Współdziałanie z innymi referatami w zakresie zadań realizowanych przez referat którym kierują.
 




   Menu przedmiotowe
BUDŻET GMINY
UCHWAŁY RADY MIEJSKIEJ
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA
OGŁOSZENIA BURMISTRZA
OGŁOSZENIA RÓŻNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
NIERUCHOMOŚCI
ROLNICTWO
OCHRONA ŚRODOWISKA
WODA I KANALIZACJA
KULTURA
EDUKACJA
WYBORY
INFORMACJA DLA ZAKŁADAJACYCH FIRMĘ
INFORMACJA PUBLICZNA
RODZINA 500+
Studium Uwarunkowań
Petycje
Strategia Rozwoju Gminy Czchów
Rewitalizacja Gmin
Ochrona Danych Osobowych